Mezunlar 149'uncu yıl töreninde bir araya geldi

Edirne Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi 149'uncu kuruluş yıldönümü dolayısıyla düzenlenen geleneksel mezunlar buluşması kutlamaları çelenk töreni ile başladı.

TAKİP ET Google News ile Takip Et

Haberin Özeti

  • Edirne Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi 149'uncu kuruluş yıldönümü dolayısıyla düzenlenen geleneksel mezunlar buluşması kutlamaları çelenk töreni ile başladı.

Edirne’nin köklü eğitim kurumlarından ilk olarak Edirne Erkek Sanat Enstitüsü, daha sonra Endüstri Meslek Lisesi adıyla süregeldi. Şimdilerde ise Edirne Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi olarak eğitim öğretimine devam ediyor.

Edirne Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi mezunları okul bandosu eşliğinde Atatürk anıtına kadar kortej eşliğinde yürüyüş yaptı. Yürüyüşü izleyen vatandaşlar bu anları telefonlarına kaydederek alkışlarıyla heyecanlarına ortak oldu. Yürüyüşün ardından Atatürk Anıtı önünde tören düzenlendi. 

Çelenk sunumunun ardından bando eşliğinde saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu. Okul mezunu öğrenciler, düzenlenen törende okul arkadaşlarıyla yıllar sonra yeniden bir arada olmanın mutluluğunu yaşadı.

Dilek Şahin