Edirne'de çevre bilinci için pedal çevirdiler
Türkiye Çevre Haftası kapsamında düzenlenen 'Dünya Bize Emanet' temalı etkinlikler çerçevesinde Edirne Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü ile bisiklet kulüpleri işbirliğinde bisiklet sürüşü gerçekleştirildi.
Haberin Özeti
- • Türkiye Çevre Haftası kapsamında düzenlenen “Dünya Bize Emanet” temalı etkinlikler çerçevesinde Edirne Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü ile bisiklet kulüpleri işbirliğinde bisiklet sürüşü gerçekleştirildi.
Edirne Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü öncülüğünde gerçekleştirilen bisiklet sürüşü etkinliği, çevre duyarlılığını artırmak ve sürdürülebilir yaşam konusunda farkındalık oluşturmak amacıyla düzenlendi. Kentte faaliyet gösteren bisiklet kulüplerinin yoğun katılım gösterdiği etkinlikte, çevre dostu ulaşımın önemine dikkat çekildi. Katılımcılar, ellerinde taşıdıkları çevre temalı dövizlerle geri dönüşüm, sıfır atık ve doğanın korunmasına yönelik mesajlar verdi.
“Dünya Bize Emanet” sloganıyla gerçekleştirilen etkinlikte, çevre bilincinin toplumun tüm kesimlerine yayılması gerektiği vurgulanırken, bisiklet kullanımının hem sağlıklı yaşam hem de çevrenin korunması açısından önemli bir alternatif olduğu ifade edildi.
Edirne Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü’nün koordinasyonunda düzenlenen programa Ticaret İl Müdürü Mustafa Kurt, İl Müdür Yardımcısı Mert Sümer, kurum personeli ve çok sayıda bisiklet tutkunu katıldı.
Türkiye Çevre Haftası etkinlikleri kapsamında gerçekleştirilen organizasyon, çevreye duyarlı yaşam kültürünün geliştirilmesine katkı sunarken, Edirne Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü’nün çevre farkındalığını artırmaya yönelik çalışmalarının da önemli bir örneği oldu. Katılımcılar, gelecek nesillere daha temiz ve yaşanabilir bir dünya bırakmak için çevre konusunda ortak sorumluluk bilinciyle hareket edilmesi gerektiğine dikkat çekti.
Dilek Şahin