45 yıldır atığı sanata dönüştürüyor

Kültür ve Turizm Bakanlığı cam sanatçısı İbrahim Özçelik, geri dönüşüm camlardan yaptığı kolye uçlarıyla hem çevreye katkı sağlıyor hem de öğrencilere destek oluyor. Yaklaşık 45 yıldır cam sanatıyla ilgilendiğini belirten Özçelik, geri dönüşüme girecek camları değerlendirerek el emeği ürünler ortaya çıkardığını söyledi.

TAKİP ET Google News ile Takip Et

Haberin Özeti

  • Kültür ve Turizm Bakanlığı cam sanatçısı İbrahim Özçelik, geri dönüşüm camlardan yaptığı kolye uçlarıyla hem çevreye katkı sağlıyor hem de öğrencilere destek oluyor. Yaklaşık 45 yıldır cam sanatıyla ilgilendiğini belirten Özçelik, geri dönüşüme girecek camları değerlendirerek el emeği ürünler ortaya çıkardığını söyledi.

Özçelik, “Dönüşüme girecek olan camları değerlendiriyoruz. Bunlardan renkli kolye uçları yapıp öğrenci arkadaşlarımıza dağıtıyoruz. Cam el sanatıyla uğraşıyorum” dedi.

Geri dönüşüm kutularında yalnızca cam değil; plastik ve metal atıkların da bulunduğunu ifade eden Özçelik, özellikle atılacak durumdaki camları yeniden işleyerek sanata dönüştürdüklerini belirtti.